Новий податковий кодекс

Для забеспечення ефективності функціонування податкової системи необхідно закласти до податкового кодексу такі механізми, що максимально нейтралізують людський фактор. А саме:

1. До обов'язків податкової адміністрації додати:

— щоквартальний випуск безкоштовного інформаційного бюлетеня з повним переліком усіх ставок податків, зборів та відрахувань, термінів та порядку сплати. Надавати бюлетень за першою вимогою платників.

— місцева податкова адміністрація обов'язково повинна мати власний Інтернет ресурс з повною інформацією і електронною поштою для зворотного зв'язку. Термін надання відповідей на питання платників не більше 24 годин з наданням докладної інформації про всі податки, збори та відрахування, ставки і терміни їх сплати та звітності по конкретній особі або підприємству.

— розробити єдину форму звітності для малих форм підприємництва і приватних осіб розміром не більше одного листа А4, бланки надавати безкоштовно, для підприємств бланки звітності не повинні відрізнятись від бухгалтерських форм.

— встановити для малих форм підприємництва і приватних осіб період звітності не частіше 1 раза на рік, для підприємств 1 раза на квартал

— Вся звітність приймається в одному вікні, або на сайті податкової адміністрації з обов'язковою відміткою про отримання.

— Вказати кожному платнику номер єдиного рахунку

з реквізитами банку і отримувача для сплати всіх податків однією сумою.

— На підставі звітності надавати державному казначейству розпорядження про розподіл коштів з єдиного рахунка на різні податки і в різні фонди.

2. В новому податковому кодексі:

— Скоротити кількість податків всі податки, нарахування на зарплату та відрахування від зарплати (в тому числі соцстрахування) не можуть в сумі перевищувати 30 відсотків. Їх бажано замінити податком з доходів фізичних осіб з подальшим розподілом коштів у відповідні фонди.

— встановити неоподатковуваний мінімум з розрахунку середнього доходу на одного члена сімї в розмірі не меншому величини подвійного прожиткового мінімуму.

— Обмежити максимального сумарного відсотку місцевих податків на одного суб'єкта оподаткування.

— Податковий кодекс і відповідні закони на які він посилається повинні містити комплекс положень, нормативів та методичних рекомендацій. Будь які документи, які мають відношення до оподаткування і податкової звітності не мають сили без посилання на них у відповідному податковому законі. В обов'язковому порядку вони мають друкуватись як додаток до Закону.

— Ставки податків розрахувати таким чином щоб підприємство витрачало від прибутку загалом на податки, збори, нарахування, та відрахування:

б) Малі підприємства не більше 30 відсотків;

в) Середні підприємства не більше 40 відсотків

г) Великі підприємства не більше 50 відсотків

тобто не більше критичної суми, що може позначитись на можливості функціонування і розвитку.

— Замінити непрямі податки податком на капітал, який буде сплачуватись з майна та заощаджень (в Україні та за кордоном) і т.д. сума яких перевищує на нинішній день скажімо 800 тис.грн. (тобто сума, в яку вкладається вартість житла, та особистого майна середньо-статичної сім'ї.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*